sjukstuga å städmani :P

så ser det typ ut här hemma, andreas e sjuk med feber å ont å Lias har hosta fast bara på nätterna nu å jag går å har fått för mig att jag ska städa å rensa en jäkla massa:P igår vart det skinande rent i halva köket iallafall;) ska väl putsa av på 2 ställen till=) å städat fint å rensat å sorterat i Lias å Leons rum å idag vart det dammat å donat i vardagsrummet. samtidigt som tvättmaskinen går 4-5ggr per dag med allt som jag tycker ska tvättas å alla kläder jag tog in ifrån förrådet:P skulle ha bäddat rent i sängarna igen oxå men tar det imorgon för jag har redan att tvätta idag så det räcker:P
ska städa ur badrummet riktigt idag oxå hade jag tänkt bara lusten infinner sig:P
sen har jag funderat på om jag ska vara me dpå loppis om någon helg å sälja av lite grejor, har juh så mycket barnsaker å vi ska juh inte ha mer barn så det slängs en massa å säljs å så. men tänkte om man e med mpå loppis så får man bort mer på samma gång, om man har tur:P
sen finns det ännu mer grejor i förrådet som skulle ha sålts iväg men jag har inte haft ork till det förut:P får se hur ja ggör=) å nu på måndag kommer sita så då ska det kastas som bara fan:P har en sparad hög på baksidan efter förrådsrensningen som sak booooooort=)
väntar på mina nya gardiner från jotex oxå så jag får byta i vardagsrummet, har mina fina öljettlängder där nu men det blir lite tokigt när vi har sängen i vardagsrummet eftersom min röv tar i gardinen när jag går förbi;D
sen har vi juh beställt ny säng oxå=)
äntligen=)
vi har juh en ganska ny sängram med tillhörande grejs Malm från Ikea men eftersom vi ska ha en continentalsäng i samma tyg som soffan å det inte behövs någon ram då å det skulle bara se konstigt ut om vi sparade gaveln å den där grejen bakom så ska vi sälja det bara det närmar sig att vi sak hämta andra sängen=)
blir även lite större plats å röra sig på på sidorna eftersom denna sängram e ganska bred:P
blir en sån här fast mörkgrå då som soffan;)
den här gömmer sig bakom våran nuvarande gavel;) mycket praktisk men den blir itne så mycket använd just nu:P
den här sängramen har vi nu då, framför förvaringshyllan fast i ekfaner  oxå då;) å den låga varianten, hittar inte den på ikea längre :/
allt blir nog bra bara det blir klart=)
vet inte vad man ska sälja Malm sängen å gavelgrejen för bara :/
madrassen slänger vi då för den har väl varit i min ägo ca 10år å köpt på jysk så den e inne på sin sista vers:P
ojoj vilket långt inlägg det vart:P
byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0