lchf

vi började med lchf här för snart 2 veckor sen.
å andreas rasade 10kg på två dagar
helt galet;)
jag tappade "bara" 3 kg men minskar i omfång istället:P
så jäkla go mat å mitt sug efter allt salt e borta å inge tuggsugen på kvällarna;)
helt otroligt. så vi ska väl köra på med det här å se hur mycket som händer:)
dom som känner mig vet juh att jag e urusel på att baka men jag har hittat recept på lchfbröd som tillåmed jag klarar av,
då klarar nog alla av det:P
å till alla brydibrittor där ute så får barnen pasta,potatis,ris till maten så dom behöver ni inte bry er i.
här e receptet iallafall:
*2dl mandelmjöl
*4 ägg
*4 dl riven ost
*2tsk bakpulver
blanda allt å klicka ut på bakplåtspapper å kasta in i ugnen i ca 10min på 225 grader=)
sen e det bara å ha bregott på eller philadelfiaost å satan i gatan vad gott, det är=)
ska nog fixa en egen mapp för recept eftersom jag tänkte jag skulle försöka få in recept å bilder här på bloggen;D
sängen har kommit å ;D
å leon blir 10 månader idag;)
han e förövrigt sjuk idag å har vart inatt så jag har inte sovit sen kl2 inatt.
var intressant å baka imorse när man va så trött så man nästan glömde ta grytlappar när plåten skulle ut;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0