idag

gjorde jag tydligen en god akut ihop komponerad maträtt med det lilla vi har kvar innan barnbidrag;D barnen fick makaroner och korv eftersom vissa e nyfikna=)
slängde ihop det vi hade kvar av bacon, squash, aubergine, coctailtomater, lite vitlök, allt delat i mindre bitar. tror itne jag glömt nå;D sen blandade jag en gräddskvätt med ett ägg å riven ooooooost å lite salt å peppar å hällde öve rå geggade runt lite å sen lite mer riven ost uppe på såklart å sen in i ugnen å det vart gott som fan ;D
heja heja mästekocken=)
tyvärr knäppte jag inte nå kort å det står en massa kvar i köket men jag orkar inte gå ut nu;D
efter jag kvattat ihop det där så drog jag å barnen till nusnäs iallafall å roade oss resten av dagen =)
e toknervös för imorgon men det ska väl gå bra=)
imorse bakade jag nytt mandelbröd oxå... mmmmm med lite kokos å linfrön i;) fick lov å prova å det vart gooooott=)
nyss har jag vart å hurtat med min Gizmonizer å snart ska jag soooova:)
totalt osammanhängande som vanligt;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0