min roliga upplevelse idag

skulle gå å hämta jord till hålen i gräsmattan efter buskarna, snäll som man är så tänkte jag att Lias skulle få följa på cykeln å gizmo kunde följa så han fick kissa.
allt gick fin fint å som vanligt fick gizmo gå lös eftersom han e sååååå duktig...
väl vid jordhögen så var det ganska blött runtikring å jag sa till min lilla Lias som promt skulle åka i vattenpölarna å geggan att han inte skulle åka där, för han kommer fastna eller ramla å då blir han bara ledsen, men eftersom man ska testa sina gränser var dag nu så fortsatte han medans jag öste i jord å sen kom det ett illvrål:P
då hade han fastnat i geggan å pölen med cykeln å fick lov å sätta ner fötterna så han vart alldeles blöt å geggig å superledsen. när jag väl fått loss han så börjar jag undra vart fan hunden e:P
å tittar bort mot ett dike vid cykelvägen, då står han där med en annan hund:P
så han gick på sin egen upptäcksfärd tydligen:P
jag ropa men han behagade inte å komma så det var bara å lämna surLias å gå å hämta hunden, som tur var så var det en snäll hund han gick fram till, knäppgizmo, hade kunnat sluta mycket värre.
sen vägde skottkärran bly så det gick inte fort hem men gizmo hade bråttom å då satt han i kopplet så det såg nog skapligt skoj ut när vi kom å Lias cyklandes barfota;D
en mycket trevlig kvällstur med 2två av mina grisar eller inte ;D
intressant läsning;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0