förrådsrensning

hade vi igår å det vart en del dynga som ska kastas. ;)
har en jäkla massa barngrejor jag skulle sålt oxå bara jag orkar, gåstol, bilstol, kläder m.m.
får väl se när lusten faller på.
Jag rensade förråd å andreas klippte ner buskarna här ute som vi ska gräva upp bara lusten finner sig på;D
skulle ha rensat upp i rabatterna å köpt lite blommor som man kan plantera å köpa blomjord å plantera lite frön med Lias oxå.
dom kommer väl hit den 8 maj sopgubbarna så man får kasta allt man behagar å vi brukar alltid kasta mest av alla på hela rödmren varenda gång, fattar inte att vi har så mycket skit:P
förövrigt så e Lias hemma idag från dagis eftersom han e sjuk igen :( hade tänkt hälsa på helen idag men det blir till å vara hemma.
skulle ha storhandlat oxå eller handla över huvudtaget men det får vänta till andreas kommer hem så vi får väl äta det som finns här hemma;D
sen håller jag på å väntar å väntar på att det ska hända en grej så man kan ordna upp vissa saker, vill fixa det nuuuuuu. kommer kännas som en stor tyngd som kommer lätta, dragits med detta allt för länge nu.
måste ta fingrarna ur röven å ta en springtur med Gizmo ikväll, har vart dåligt med långpromenad å sånt åt skrutten de 2 sista dagarna. Märks på han när man tar korta promenader nu å han e lös, han vill bara sprätta iväg å lyssnar inte alls lika bra som han brukar göra.
så fy skäms på mig... men det har vart fullbokade dagar nu vid valborg.
jaja nog babblat för idag nu, får se om jag slänger in ett inlägg senare=)
andreas har pyntat till ett kort av mig å Lias när vi väntar på att åka till mormor på julafton ;)
jag ser lite lätt trött ut;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0