fan vad

kass jag är på det här med att blogga, glömmer bort det hela tiden;D
igår klippte jag ner gizmo igen så nu ser han ut som en hundvalp:P han började bli lite väl fluffig å om det blir varmt igen vilket vi hoppas på så slipper han bli så varm när han itne har så mycket päls. ska komma ihåg å klippa klorna på han idag oxå:)
förövrigt e jag skapligt slutkörd som mamma just nu då Leon kommit in i nån period där han bara gråter mitt i nätterna å ingen hjälper. å lägger jag han hos oss så ska det bara busas inte sovas. så det blir lite mycket spring på nätterna in i Leons rum, men han höll på så här sist när han fick en till tand så får se om det e nån sån på g eller något annat, det går över tillsist iallafall. men drygt är det:P tur det finns kaffe när man får ca 2 timmars sömn sammantalgt varje natt. då har man rätt å vara lite grinig tycker jag ;D
förövrigt har jag äntligen hittat mina blommor jag letat frenetiskt efter:D grusnejlika heter dom har jag nu lärt mig:D så nu e det fint på framsidan, å så planterade vi frön i krukorna på baksidan så Lias får se hur det växer, vi ska väl köpa nya utemöbler bara vi hittar det vi vill ha så det blir någon ordning där ute.
studsmattan tar juh upp heeeeela baksidan nu men Lias tycker det e roligt å jag hoppar ibland jag med:P
en norpad bild, ska knäppa kort ute sen;D
så söta småblommor som sprider ut sog som bara den i zinkbaljan där ute=)
nej nu ska jag börja göra klar mina monsterungar innan Lias ska till dagis=)
byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0