shopping

har vart nere på stan hela dagen å handlat massa till min älskling å älsklings Lias skor å kläder till förbannelse känns det som:) Lias fötter växer som ogräs, strl 30 har ungen, helt otroligt:P
jag å Leon hittade inte nå, Leon har juh allt han behöver å jag hittar sällan nå jag vill ha:/ har hittat massa i bonprixkatalogen så jag å M ska väl beställa lite bara vi frå fingrarna ur röven;D
Leon missar majkasen eftersom dom tänder den så sent här å han somnar vid sju typ, får väl se hur länge han orkar vara vaken.
Lias fick feber igår huxflux å vart varm jättefort men imorse var det bra, på torsdag ska vi till barnavd igen med han knöl, jag har begärt biopsi på den, får väl se vad dom säger. tycker inte det e normalt att den ska vara där.
jaja det e inte nå mer jag vill gå in på här, de som vet vet väl å de som vill veta får väl fråga så märks det väl om jag vill att ni ska veta:P
nu ska jag pusta ut innan vi ska dra iväg igen=) å grilla :D
byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0