blåser bort

det var lite busväder när vi gick till affären men det gick bra =) å gizmo hade inte blåst bort medans han satt utanför affären å väntade;D
idag ska vi äta tacos/nachotallrik å jag ska prova att göra med kycklingfärs istället:D får se om det blir gott=) sen fick Lias plocka lördagsgodis å jag å andreas får nöja oss med bär å frukt å så har vi popcorn hemma om godissuget skulle bli för stort;D
måste försöka dra ner på gotteriet lite, var så duktig ett tag men efter jul så vart det så mycket gott. vill juh gå ner några kilon till så det e väl bara å tänka lite på vad jag äter, orkar inte hålla på med pulver eller annat skit, ska väl börja orka ut å springa igen bara lusten infinner sig:) promenixer blir det iallafall eftersom gizmo måste ut men sina fyra små ben=)
nej nu ska jag mysa med mina prinsar lite, Leon ska väl vila sista vändan för idag snart=)
Leon när han e två månader å stolta storebrorsan Lias <3


Kommentarer
sol elin

Tjo, nu har jag hunnit läsa ikapp. Tänk vad tiden går snabbt, vips så har det gått en massa månader och år.

Vilken söt liten racka ni skaffat er oxå :)



Kram Elin

2012-04-20 @ 23:53:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiasLeonsMamma

Följ med oss i våran lätt kaotiska vardag. =)

RSS 2.0